نثر روان و زیبا در کنار تعهد قلم و مخاطب شناسی، رمز ایجاد جاذبه در مطالعه کتاب/ کتاب یک صفحه ای، بهانه آشتی مشغله داران با کتاب
    
تعداد بازدید: 119
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/2/7

با حضور شهردار صدرا و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری صدرا از مهدی میر عظیمی ایده ‌پرداز و طراح مجموعه کتاب‌های یک صفحه ای تقدیر شد.

 

در این مراسم دکتر پرنیان با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ کتابخوانی گفت: شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی است و شهرداری صدرا افزون برفعالیت در این حوزه، در زمینه ترویج کتابخوانی و فرهنگ‌سازی برای ارتباط شهروندان با یار مهربان گام‌هایی موثر و بدیعی برداشته و در این راه همکاری با اصحاب فرهنگ و کتاب‌دوستانِ نوآور که در جهت ارتقای فرهنگ مطالعه گام های موثری برداشته اند به این مهم کمک زیادی نموده است.
شهردار صدرا نثر روان و زیبا در کنار تعهد قلم و مخاطب شناسی را رمز ایجاد جاذبه در مطالعه کتاب دانسته و بیان داشتند: آثار جناب آقای میرعظیمی و ذوق و سلیقه ایشان در کنار شناخت دقیق مخاطب توانسته است بهانه ای باشد برای آشتی کسانی که با توجیه مشغله داشتن، از ساحل زیبای کتاب دور افتاده اند.
ایشان همکاری آقای میرعظیمی با شهرداری صدرا را ارزشمند و موثر در توسعه فرهنگ و افزایش سرانه مطالعه شهروندان دانستند و خواستار استمرار آن شدند.

مهدی میرعظیمی نیز در ادامه با تشکر از شهرداری صدرا و مجموعه سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی بابت حمایت از داستان هاس یک صفحه ای و ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهر صدرا افزود : با ساده‌سازی مفاهیم می‌ توان پیام‌های مفید را به صورت غیرمستقیم در ضمیر مردم نهادینه کرد و تاثیرات آن را در زندگی آنان مشاهده نمود.
نویسنده داستان‌ها و روایت‌های کتاب یک‌صفحه‌ای، آموزش از رهگذر داستان را از ستوده‌ترین شگردها برای اصلاح فرهنگ عمومی‌ دانست و گفت: نشر داستان های یک صفحه ای در قالب های مختلف محتوایی توانسته ارتباط خوب و جذابی را با مردم ایجاد کند که این سرمایه ارزشمند را با شهروندان صدرا به اشتراک خواهیم گذاشت.

در این مراسم در کنار مهدی میر عظیمی خالق و طراح مجموعه کتاب های یک صفحه ای از دکتر مرتضی امینی مقدم نیز بابت فعالیت های ایشان در توسعه و ترویج کتابخوانی و ارائه الگوهای جدید و پشتیبانی فنی و سایبری در حوزه کتاب صدرا تقدیر شد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.